/Files/images/ж 2.jpg/Files/images/ж3.jpg/Files/images/м4.jpg/Files/images/журнал 1.jpg/Files/images/днз 2.jpg

Яскравим результатом діяльності творчої групи та всього педагогічного колективу є нагородження Дипломом за місце у 5% кращих навчальних закладів України серед дошкільних навчальних закладів - учасників VI Конкурсу на кращий веб-сайт закладу освіти (організатор рейтингу: Сумський державний університет, 2016 рік).

/Files/images/Диплом_сайту.jpg

/Files/images/Пис_м1.jpg

/Files/images/Пис_м_2.jpg

/Files/images/Диплом.jpg

У лютому 2015 року КЗ "ДНЗ № 383" прийняв участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий Web-сайт.

За результатами вебометричного рейтингу Sumy Web Rank визнано високу позицію закладу на шляху розбудови відкритого інформаційного науково-освітянського середовища.
Заклад нагороджено Дипломом за зайняте 3 місце у вебометричному рейтингу Sumy Web Rank 2015 (ranking.sumdu.edu.ua) серед дошкільних навчальних закладів – учасників V Конкурсу на кращий веб-сайт закладу освіти.
Заклад отримав лист-вітання Любчака В.О., проректора з науково-педагогічної роботи Сумського державного університету.

Система роботи, створення умов у педагогічному колективі для розвитку творчості, збудження його в кожній окремо людині безперечно дають плідні результати діяльності дошкільного навчального закладу в реалізації особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти на засадах гуманізації.

Форми і методи роботи колективу з провідної проблеми “Гуманістичний підхід у вихованні дошкільнят через “мову почуттів” привертають увагу батьків, педагогів та психологів району, міста й області. Протягом 7 років дошкільний навчальний заклад був своєрідною лабораторією ХОНМІБО. В закладі відбувалися семінари для інспекторів міста і області, завідуючих, методистів, музичних керівників, вихователів, старших медичних сестер. Як високу результативність творчих напрацювань вважаємо довіру батьків наших вихованців та признання ними цінності нашої діяльності і авторитету.

До вагомих результатів слід віднести і успіхи в розвитку дітей без перевантаження педагогічного процесу та велике бажання сусідніх шкіл (145,14, 161, 73, 101) набрати в перші класи саме наших вихованців, бо вони особистісно-зрілі до входження у більш доросле шкільне середовище (добрий стан здоров’я, психіки; високий рівень пізнавальної активності, емоційно-особистісного ставлення до самого себе й інших людей, мовленнєвих умінь, художніх можливостей та творчих здібностей).

Постійно зростає творчий потенціал колективу та кожного педагога. Педагоги закладу неодноразово посідали призові місця у конкурсах «Вихователь року», «Музичний керівник року», «Дошкільний заклад року», «Дивовижна іграшка», «Найкращий методичний кабінет», «Найкраща музична зала».

На базі закладу успішно працюють педагогічні майстерні, методичні об’єднання, семінари для різних категорій педагогічних працівників .Досвід роботи закладу узагальнено та запропоновано для вивчення й розповсюдження серед інших закладів Харківської області.

Автори творчих робіт закладу нагороджені грамотами, дипломами різних ступенів за результатами участі в обласних виставках-ярмарках педагогічних ідей. До вагомих результатів творчого підходу в педагогічної діяльності слід віднести розробку конспектів занять творчою групою з розділів:

- мовленнєве спілкування, зокрема з навчання дітей «мови почуттів», їх понад 50 конспектів;

- з естетичного виховання, зокрема це сценарії нової форми роботи (вперше започаткованої в закладі) – музичної гостинної;

- з економічного виховання (окрім конспектів занять ще й розробки проведення сюжетно-рольових ігор, засідань бізнес-клубу, аукціону тощо).

/Files/images/книга.jpg Цінним напрацюванням творчої групи є власне видання “Тлумачного словника з “мови почуттів”.Мета словника визначається, як: надання практичної допомоги педагогам у реалізації завдань Базового компонента, зокрема сфери “Я сам”, змістовної лінії “Психічне “Я” та втілення в життя провідної теми дошкільного навчального закладу “Гуманістична спрямованість у вихованні дошкільнят через ”мову почуттів”.

Словник містить тлумачення тридцяти трьох емоційних станів, до кожного стану додається зображення відповідної міміки обличчя, кожному стану підпорядкована рубрика “Говорять діти” та зроблена добірка коротких віршів, казок, які допоможуть дітям глибше усвідомити той чи інший стан. Позитивний комфортний стан подано на аркуші теплого кольору, міміка обличчя на зображенні сонечка. Образ блакитної хмаринки символізує некомфортний, негативний стан людини, до деяких з цих станів підібрана корекція.

Використання “Тлумачного словника з “мови почуттів” в практиці роботи з дітьми передбачає реалізацію наступних завдань:

- вчити дітей орієнтуватися у назві та специфіці проявів основних емоцій (радості, подиву, горя, гніву, інтересу…), розрізняти прояви кожної з них;

- вчити встановлювати причинно-наслідкові та смислові зв’язки між подіями життя, своїми переживаннями та виразом обличчя;

- вчити передавати свої почуття мімікою, жестами, словами;

- вчити адекватно реагувати на різні життєві ситуації, стримувати негативні емоції та співвідносити характер емоційної поведінки з її наслідками для тих, хто поряд;

- виховувати оптимістичне світосприйняття, чутливість, почуття щирості, жалю, відповідальності, вдячності, любові та поваги у взаєминах з іншими.

Кiлькiсть переглядiв: 993

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.