/Files/images/Гаряча лінія.png

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА "ГАРЯЧА" ЛІНІЯ - 116 111, ЯКА Є БЕЗКОШТОВНОЮ, АНОНІМНОЮ ТА КОНФІДЕНЦІЙНОЮ. КОНСУЛЬТУВАННЯ ПО БУДНЯМ З 12 ДО 20 ГОДИНИ ТА В СУБОТУ З 12 ДО 16 ГОДИНИ ПРОВОДЯТЬ КОМПЕТЕНТНІ У ДИТЯЧИХ ПИТАННЯХ ПСИХОЛОГИ, СОЦІАЛЬНІ ПЕДАГОГИ, СОЦІАЛЬНІ ПРАЦІВНИКИ ТА ЮРИСТИ.

/Files/images/Вита 1_000.jpg

Гончарова Вікторія Олегівна, практичний психолог ЗДО

ЗДО № 383 м. Харкова. Гончарова В.О., практичний психолог

Дата народження: 13.06.1981
Освіта. Спеціальність за дипломом: вища, Харківський державний університет ім. Г.С.Сковороди, 2004 р. Спеціальність «Психологія» та здобула кваліфікацію психолога, практичного психолога у закладах освіти
Стаж роботи: 15 років
Термін роботи у цьому навчальному закладі: 15 років
Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст І категорії
Тема психологічної служби закладу на 2023/2024 рік: "Формування гармонійно розвиненої особистості та удосконалення професійної компетентності педагогів".
Зміст діяльності психологічної служби закладу: організаційно - методична робота, психодіагностична робота, консультаційна робота, корекційно - розвивальна робота, просвітницька робота, науково - методична робота.
Згідно наказу № 51 від У зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією рф проти України та запровадженням на території України воєнного стану з 24 лютого 2022 року та його продовження по теперішній час освітня діяльність в закладі призупинена відповідно до наказу від 01.03.2022 № 51 «Про призупинення освітнього процесу в закладі під час воєнного стану»). За ініціативою педагогів, зв'язок з дітьми та батьками здійснювався за допомогою соціальних мереж Viber, Teлеграм, у групі на Facebook та на сторінках сайту.

Графік прийому:
Пн-Пт: з 08.00-17.00,
перерва: з 14.00 до 15.00
години консультацій: вівторок 16.00-17.00, п’ятниця 09.00-10.00

ЩО РОБИТЬ ДИТЯЧИЙ ПСИХОЛОГ?

Психодіагностика

Мета психодіагностики - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.). Ви, мабуть знаєте, що для діагностики дорослих використовують тести. Для дітей теж використовують тести, але особливі – дитячі. Психолог може попросити вашої дитини щось намалювати, пограти з ним в захоплюючу гру – а насправді ж за допомогою цих дій збере необхідні дані. Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик.

Розвиваючі заняття

/Files/images/S6305516.JPG

За допомогою розвиваючих психологічних ігор психолог допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Найчастіше розвиваючі психологічні заняття проводяться з групою дітей, тому дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, вільно почуватися в колективі.


Галереї "- Цікаві заняття з Вікторією Олегівною"

Корекційно-відновлювальна робота

За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стрес.

Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія. Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія. Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках психолога потужним засобом допомоги.

Консультування батьків та сімейне консультування

/Files/images/Вика и Люба.JPG

У психологів є така аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об'єктивно оцінити свої методи виховання. Гарний психолог ніколи не буде судити або дорікати вам за що б то не було. Він просто дасть вам у руки нові, більш ефективні інструменти виховання, розповість більше про вікові особливості малюка.

Звернення психолога до батьків

/Files/images/SAM_2782.JPG

Напевно було б прописаною істиною вважати, що найперші педагоги, головні творці дитячої душі – батьки, близькі їй люди. Ви можете зробити для дитини, для її щастя більше, ніж будь хто.

Адже саме в сім’ї формується дитина. Скільки сімей, стільки й різних дітей, різних особистостей. Готових рецептів і моделей виховання немає. Але прислухатися до порад фахівців – педагогів, психологів, перечитувати спеціальну літературу все ж таки варто, щоб уникнути грубих помилок у вихованні.
Давайте подумаємо про це, шановні батьки! Усі ми з вами, незалежно від освіти, наставники своїх дітей. Отже, давайте зауважимо, як ми звертаємося до дітей, чи часто знаходимо для них теплі слова, чи можемо зігріти малюків ніжністю і ласкою, батьківською любов’ю? Чи часто розуміємо їхні проблеми? Адже у дітей багато проблем. Іноді одного слова достатньо для того, щоб дитина страждала або вилікувала душу. Тому не забувайте, як багато залежить від нашої поведінки у своїй сім’ї, яке оточення, мікроклімат ми створюємо навколо наших дітей. І життєва розсудливість, справедливість в першу чергу від батьків. Діти вчаться на прикладі власного життя батьків. Повірте в неповторність і унікальність вашої дитини. Адже вона – точна ваша копія. Знайдіть для своїх діток куточок у вашому батьківському серці. Зумійте не ображатися на малюків: придивіться до них.
Хай у їхній поведінці завжди відображаєтся тепло ваших сердець!

Поради батькам щодо виховання у дітей почуття власної гідності і відповідальності за свою безпеку

Використовуйте будь-яку можливість, щоб висловити дитині свою любов.
• Оцінюйте кожну самостійну справу дитини позитивно.
• Намагайтеся помітити і похвалити дитину за зміни до кращого в її поведінці, навіть якщо вона дуже незначна.
• Пам’ятайте, що при частому звернені до заохочення та похвали, ВИ сприяєте розвитку у дитини впевненості в собі.
• Намагайтеся навчити дитину, як виправити невірний вчинок.
• Висловлюйте своє ставлення до неналежної поведінки дитини ясно і недвозначно, залишаючи впевненість у вмінні дитини діяти правильно.
• Розмовляйте з дітьми в тоні поваги і співробітництва.
• Залучайте дитину в процес прийняття рішень.
• Пам’ятайте, що ВИ даєте дитині зразок правильної поведінки.
• Намагайтеся уникати порожніх погроз. Вчіть дитину прагнути до успіху, бо успіх, визнаний дорослими, є мірилом її цінності.
• Рахуйтеся з думкою дитини. Бажано, щоб дитина мала можливість виразити своє невдоволення чи навіть обурення, коли вона повинна підкоритися правилам, що їй не до смаку. Залучайте дитину до вирішення будь – яких ситуацій.
• Не допускайте рукоприкладства, криків, погроз та образливих слів – вони можуть викликати у Ваших дітей негативні емоції і неприязне ставлення до навколишнього світу.
• Намагайтеся не виражати перевагу одному з дітей.
• Не очікуйте від дитини виконання того, що вона не в змозі зробити; давайте їй посильні завдання та доручення.Шановні батьки! Пам’ятайте, що тільки любов і шанобливе ставлення до дитини сприятимуть вихованню особистості!

Кiлькiсть переглядiв: 3481

Коментарi

  • Іванова Я.В.

    2010-12-24 15:23:13

    Моя дитина відвідувала ДНЗ № 383, а зараз навчається у ХГ № 14. Поради практичного психолога Вікторії Олегівні дуже допомогли моєї дитині. коли вона пішла до школи. Дякую! Ви справжній помічник!...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.