У зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією рф проти України та запровадженням на території України воєнного стану з 24 лютого 2022 року та його продовження по теперішній час освітня діяльність у ЗДО призупинена відповідно до наказу від 01.03.2022 № 51 «Про призупинення освітнього процесу в закладі під час воєнного стану»
Лист МОНУ №1/3845-22 від 02.04.2022 "Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період воєнного стану в Україні"
Лист МОНУ № 1/3371-22 від 06.03.22 року "Про організацію освітнього процесу"
Лист МОНУ №1/3737-22 від 29.03.2022"Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"
Лист МОНУ від 20.06.2023 № 1/8820-23 «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів».
Постанова КМУ № 782 від 28.07.2023 року «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні».
Лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2023 № 1/12038-23 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році».
Лист Міністерства освіти і науки України від 15.08.2023 № 1/12132-23 «Щодо надання роз’яснень про комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти»
Лист Міністерства освіти і науки України від 21.08.2023 № 1/12490-23 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році».
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2023 № 1022 "Про внесення змін до Положення про заклад дошкільної освіти"
Рекомендації для педагогів
- Організовувати освітній процес з урахуванням воєнної ситуації у населеному пункті
- Враховувати особливості дітей дошкільного віку під час організації освітнього процесу в дистанційному форматі.
- Співпрацювати та організовувати зворотній зв'язок з батьками дітей, через вебсайт закладу, програми Skype, Viber, WhatsApp, Telegram та соціальні мережі з питань стану здоров'я дитини, особливостей навчання, виховання, розвитку дітей при використанні дистанційного та змішаного видів комунікації.
- Інформувати батьків щодо допомоги дітям у подоланні негативних наслідків травмуючих подій та адаптації до нових обставин їхнього життя.
Коментарi